Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΛΑΜΠΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ , ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ''ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΩΝ 9'' ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ'' ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟΝ Α ΤΟΜΕΑ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ ,ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΤΟΥ ''ElefsisTV'' ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ''ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ- ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ'' ΜΕ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΛΑΜΠΑΝΟΣ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΟ ΛΟΓΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ''ΔΙΚΑΙΟ '' ΚΑΙ ΤΟ ''ΔΙΚΑΙΩΜΑ''.
ΜΕ ΕΥΣΤΟΧΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΑΞΙΩΝ , ΤΩΝ ΔΕΚΑΟΧΤΩ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙ ΠΩΣ Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ΄ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ.
ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ - ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τιςβλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
Η ΙΔΙΑ Η ΒΟΥΛΗ ΕΠΙΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΠΩΣ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ 678.647.978.985€ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ
ΣΤΙΣ 30/3/2013 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΖΙΚΑΛΑΓΙΑ ΠΩΣ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ 678.647.978.985 € ΥΨΟΥΣ ΠΩΣ Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑ 8 ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ 27.145.919.159.42 € ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΤΟΥ .
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΦΟΡΟ; Ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΕ ΚΑΙ ΥΠΕΔΕΙΞΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ .ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ , ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ;
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η
ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ, Η ΚΟΡΗ, ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑ, ΤΟΥ ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ
ΦΩΤΟΣ, ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ “ΑΝΩ ΔΡΑΣΗ
ΗΡΩΕΣ” ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΗΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑΣ,
ΔΗΜΗΤΡΑ.
“ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΕΣ ΘΕΙΕΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΥΛΕΣ. ΤΑ ΚΩΔΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΖΥΓΙΑ, ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΙΕΡΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΙΣΟΤΗΤΑ . ΣΤΑ ΕΜΨΥΧΩΜΕΝΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ
ΩΣ ΕΞΙ 6 ΑΡΡΕΝΕΣ ΚΑΙ 6 ΘΥΛΕΣ, ΟΛΥΜΠΙΕΣ ΘΕΙΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΟΙ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΙΣΟΖΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.
ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΜΥΣΤΕΣ ΤΑ
ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΜΨΥΧΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ
ΑΛΛΟ ΑΓΑΛΜΑ “ ΕΙΔΩΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ”. ΟΙ
ΜΥΣΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΘΕΩΝ, ΩΣ
ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ , ΩΣΤΕ ΝΑ
ΑΠΟΤΥΠΩΣΟΥΝ ΣΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΙΕΡΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ, ΟΠΟΥ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ
ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΗΣ ΘΕΙΑΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΕΙΣΕΡΧΟΤΑΝ ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ , ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ
ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ . ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ
ΘΕΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ 12 ΟΛΥΜΠΙΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ
ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ Μ
Ε ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ,
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ. ΣΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ: ΤΟ ΣΩΜΑ
ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ
ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ
ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ
ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΙΩΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ ΔΙΟΤΙ ΕΣΥ ΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 12
ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΙΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΟΥ
ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ
ΞΕΧΑΣΤΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΛΑΝΕΨΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΩΣΤΕ Ν Α
ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΑ Ν Α ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΣΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΒΕΒΗΛΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΣΟΥ. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο Ι ΚΩΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ Τ Α
ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΣΟΥ, ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΙΔΩΛΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ
ΓΑΙΑ ΜΕ ΥΠΕΡΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ Ν Α ΞΑΝΑΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΟΥ”. ΟΛΟΙ Ο Ι ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ
ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΟΤΙ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ
ΟΙ ΘΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΦΥΛΕΣ . Τ Ο ΠΕΔΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ
ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΗΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΓΗΙΝΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟ Τ Ο
ΑΔΙΚΟ Ν Α ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΘΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΗΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥΣ , ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ
ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΖΩΩΔΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Τ Ο ΠΑΝΘΕΟΝ ΤΩΝ 1 2 ΔΩΔΕΚΑ ΟΛΥΜΠΙΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ 6 ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ 6 ΘΥΛΕΣ, ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΙΣΟΖΥΓΙΕΣ
ΠΩΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΡΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ - ΟΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ
ΣΥΝΟΛΑ ΤΟΥ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ 6 + 6 ΜΕ ΑΦΘΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ 12 ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ Η ΚΑΘΕ
ΜΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ. ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ
ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ΤΟ ΓΕΡΕΩ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ
ΒΙΟΥ ΣΟΥ, ΤΟ ΗΓΕΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΟΥ. ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΕΚΑΤΟΣΤΟ - ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΟΥ, ΔΙΟΤΙ
ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΓΙΝΑΝ , ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΠΩΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΘΕΙ . ΑΚΟΜΗ , ΕΑΝ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΝΑ
ΑΓΑΛΜΑ ΚΟΝΤΑ – ΚΟΝΤΑ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ - ΥΒΡΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ Ν Α ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΝΟΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ
ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ . ΜΕΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΟΥ
ΟΜΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΗ
ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ
ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ Ν Α ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ , ΝΑ
ΤΟΥΣ ΒΕΒΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Ν Α ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ . ΠΡΕΠΕΙ Ν Α ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ
ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ Ν Α ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ Ν Α ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΣΕ ΖΩΑ
ΔΙΠΟΔΑ, ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ, ΡΥΠΑΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ‘ Η ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΒΕΒΗΛΩΣΟΥΝ
ΚΑΙ Ν Α ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΣΟΥ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΣΟΥ, ΤΟΥΣ
ΕΛΛΑΝΙΟΥΣ ΗΜΙΘΕΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο , ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ.
ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΓΛΩΣΣΕΣ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΙΩΤΑ; ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ; ΠΟΙΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ;
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΑΩ ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΙΩΤΑ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ.
ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΛΕΨΑΝ, ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣΑΝ, ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΟΡΦΩΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΛΥΝΟΥΝ, ΝΑ ΣΚΛΑΒΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΥΝΑΣΤΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΙΩΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞΗΓΗΣΕΩΝ, ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ, ΤΟΥ ΟΡΘΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΥ. ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΙΩΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΛΗΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ, ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑ.