ΠΩΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

 

ΠΩΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΠΩΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΠΩΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Κάθε σύγχρονη κοινωνία χρειάζεται χρήμα για να λειτουργήσει. Πλέον το χρήμα είναι τόσο δεδομένο και η έννοια του είναι τόσο βαθιά ριζωμένη μέσα μας που δεν προβληματιζόμαστε καν το τι είναι τα χρήματα… Τι είναι λοιπόν το χρήμα; Τι είναι αυτό που δίνει αξία σε ένα χαρτονόμισμα , πώς αυτά παράγονται και ποιος υποβαθμίζει την αξία τους ; Σίγουρα την απάντηση θα την βρούμε αν ψάξουμε τις Κεντρικές Τράπεζες που οι κυβερνήσεις τους έδωσαν το δικαίωμα να κόβουν το χρήμα… Διότι αυτές είναι τελικά που δεν «παίζουν τίμια»… αν σκεφτούμε μάλιστα ότι οι άνθρωποι διαθέτουν περισσότερο χρόνο από ποτέ για εργασία αλλά τελικά γίνονται ολοένα και φτωχότεροι … Ο κύριος ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ– υποψήφιος Βουλευτής με τον Πολιτικό Φορέα ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ στο Νομό Σερρών- εξηγεί πως οι τράπεζες μας κλέβουν μέσω του χρήματος στην εκπομπή ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ με την ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΚΑ. ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΣΕΡΡΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: tzintzioss@gmail.com – 697 7600 939

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

 ΠΗΓΗ

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
____________________________________________________________________________






___________________________________________________________________________________________________
Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΙΣΑΤΙΔΟΣ
4ο ΧΛΜ Ε.Ο. ΠΥΡΓΟΥ - ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑ
ΤΗΛ: 26210 45035
KIN: 6907006450 - 6945884948
email: e.sy.pisatidos@gmail.com

Αντίστροφη μέτρηση για τους παρόχους με υψηλά χρέη, είτε θα εξαγοραστούν είτε θα υπάρξουν «κανόνια»

 

Η ενεργειακή κρίση δεν έχει πλήξει μόνο τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και τους ισολογισμούς των επιχειρήσεων, αλλά οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια και σε μια βίαιη αναδιάταξη του επιχειρηματικού χάρτη της ενεργειακής αγοράς.


Δυσοίωνα τα σημάδια των καιρών 

Τα σημεία των καιρών είναι σαφή: κάποιοι πάροχοι εμφανίζουν μεγάλες ζημίες και οξύτατα προβλήματα ρευστότητας, με αποτέλεσμα να μην αποδίδουν τα χρήματα που εισπράττουν από τους καταναλωτές στους δήμους και τους διαχειριστές του δικτύου.

 

Οι ισχυρότεροι παίκτες ζητούν από την κυβέρνηση και τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) να μπει τέλος στην ανοχή και να εφαρμοστεί ο κώδικας λειτουργίας της αγοράς, πριν το πρόβλημα καταστεί συστημικός κίνδυνος.

 

Παράλληλα «μετρούν» αν συμφέρει να εξαγοράσουν τους πιο αδύναμους ή να διεκδικήσουν τους πελάτες τους, όταν κατεβάσουν ρολά.

 

Οι πιο αδύναμοι από την πλευρά τους καταγγέλλουν τους ισχυρότερους ανταγωνιστές τους για χειραγώγηση της χονδρικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, προκειμένου να τους πετάξουν εκτός.

 

Συνεχίζουν, ωστόσο, να διαπραγματεύονται μαζί τους μια συμφέρουσα έξοδο διά εξαγοράς. Και η κυβέρνηση «μετράει» τον δυνητικό οικονομικό και πολιτικό αντίκτυπο που θα έχουν τα λουκέτα παρόχων σε μια δύσκολη συγκυρία για όλους.

 

Το μάτι της αγοράς είναι στραμμένο τις τελευταίες ημέρες στη ΡΑΕ, η οποία δείχνει με την παραίνεση και του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα, να έχει κινητοποιηθεί για να προλάβει τα χειρότερα.

 

Δεν θα επιτρέψουμε φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού

«Δεν θα επιτρέψουμε φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού και κακόβουλων εμπορικών πρακτικών που τελικά ζημιώνουν τους καταναλωτές και διακυβεύουν την ομαλή λειτουργία του κλάδου», δηλώνει στην Καθημερινή ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Σκρέκας, επισημαίνοντας ότι «βασικός στόχος της κυβέρνησης είναι η διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας με όρους ισονομίας και υγιούς ανταγωνισμού προς όφελος των καταναλωτών».

 

Η μεγάλη απειλή αυτή τη στιγμή που απασχολεί άπαντες είναι η μαύρη τρύπα των άνω των 500 εκατ. ευρώ από ανεξόφλητες οφειλές που ξεκινούν από τους αδύναμους κρίκους της αγοράς. 

 

Τα χρέη προς τους διαχειριστές, σύμφωνα με τον υπουργό, μειώθηκαν κατά 75% σε σχέση με το 2019, από τα 800 εκατ. ευρώ σε λιγότερα από 200 εκατ. ευρώ σήμερα.

 

Ο “κόμπος στο χτένι” για τρεις εταιρείες 

Ο κόμπος, πάντως, δείχνει να έχει φτάσει στο χτένι, με τις προσπάθειες σε επίπεδο αρμόδιων αρχών να κατευθύνονται πλέον σε ένα ξεσκαρτάρισμα της αγοράς, χωρίς αναταράξεις.

 

Για τρεις εταιρείες του κλάδου, ΡΑΕ και υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έστειλαν σαφές μήνυμα την περασμένη εβδομάδα: «Πληρώνετε ή βγαίνετε από την αγορά».

 

Το εάν τελικά το ξεσκαρτάρισμα θα επέλθει μέσω εξαγορών ή «κανονιών» θα εξαρτηθεί από τους δυνητικούς αγοραστές, τις τρεις δηλαδή καθετοποιημένες εταιρείες του κλάδου, Protergia, Εlpedison και ΝRG ή και τη Zeniθ με μέτοχο τον ιταλικό κολοσσό της ENI, των οποίων έχουν ήδη χτυπήσει την πόρτα οι μικροί της αγοράς και οι οποίες συγκροτούν εκείνο το μέτωπο που πιέζει να μπει τέλος στην ανοχή που έχουν επιδείξει οι αρμόδιες Αρχές απέναντι σε εταιρείες που δεν πληρώνουν.

 

«Υπάρχει μια ανοχή που έως ένα σημείο είναι είναι κατανοητή, αλλά από ένα σημείο και μετά δεν είναι υγιές.

 

Νευρικότητα 

Δεν μπορεί να παραμένεις σε λειτουργία βάζοντας το χέρι στην τσέπη του άλλου, γιατί κάποια στιγμή θα καταρρεύσει όλο το σύστημα», τονίζουν από τα ΕΛΠΕ, άποψη που διατυπώνεται και από την πλευρά της Motor Oil, της Mytilineos και της ΤΕΡΝΑ.

 

«Τα συσσωρευμένα χρέη θα χτυπήσουν κάποια στιγμή όλο το σύστημα», τονίζει στέλεχος της Motor Oil. «Να λειτουργούμε όλοι με τους ίδιους κανόνες. Να κάνουν η ΡΑΕ και το ΥΠΕΝ τη δουλειά τους, να λειτουργήσει ο κώδικας και από εκεί και πέρα η αγορά θα εξυγιανθεί από μόνη της», σημειώνουν κύκλοι της Mytilineos.

 

«Αντιλαμβανόμαστε τις διευκολύνσεις, όμως από την άλλη δεν μπορεί να υπάρχει ανοχή σε φαινόμενα που ενδέχεται να γυρίσουν μπούμερανκ σε εταιρείες που το παλεύουν και ο μέτοχος κοιτάζει να σώσει ό,τι μπορεί», τονίζουν από την ΤΕΡΝΑ.

 

Κύκλοι των τεσσάρων εταιρειών επιβεβαιώνουν στην «Κ» ότι βρίσκονται σε συζητήσεις, αλλά και τους ενδοιασμούς τους για να προχωρήσουν σε συμφωνίες. Για κάποιους η εξαγορά εταιρειών «δεν έχει νόημα, αφού αν φύγουν από την αγορά το πελατολόγιο θα είναι διαθέσιμο να το πάρεις».

 

Για άλλους «έχει νόημα να αγοράσεις πελάτες και να αυξήσεις το πελατολόγιό σου κατά μερικές δεκάδες χιλιάδες σήμερα, αντί να περιμένεις τρία χρόνια πόρτα πόρτα». Θα πρέπει να δεις όμως και με τι άλλο συνοδεύονται αυτοί οι πελάτες. Αν παίρνεις μαζί σου και υποχρεώσεις, ο λογαριασμός αλλάζει…

 

Η τρίτη άποψη

Υπάρχει και η τρίτη άποψη που λέει ότι «υπάρχει μια τιμή για τα πάντα. Ενα πελατολόγιο έχει μια αξία. Εχει σημασία με τι έρχεται μαζί. Αν έρχεται με χρέη μπορεί και να πρέπει να σε πληρώσουν για να το πάρεις…».

 

Οι απόψεις συγκλίνουν περισσότερο σε ένα βίαιο μάζεμα της αγοράς, που όμως δεν θα προκαλέσει σοβαρές αναταράξεις λόγω του μικρού μεγέθους των εταιρειών που βρίσκονται σε δυσμενή θέση. 

 

Σχεδόν το 85% της προμήθειας βρίσκεται υπό τον έλεγχο ισχυρών ομίλων και αυτό καθιστά διαχειρίσιμη την κρίση στο 15% της αγοράς, εκτιμούν αρμόδιοι παράγοντες.



ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015









Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
____________________________________________________________________________






___________________________________________________________________________________________________
Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΙΣΑΤΙΔΟΣ
4ο ΧΛΜ Ε.Ο. ΠΥΡΓΟΥ - ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑ
ΤΗΛ: 26210 45035
KIN: 6907006450 - 6945884948
email: e.sy.pisatidos@gmail.com