Σχολεία φυλακές και το διευρυμένο ωράριο ολοήμερων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων

 

 Η ΚΥΡΙΑ ΒΑΓΕΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟΝ Ν. ΑΧΑΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ «Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» ΜΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ) ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΖΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΛΛΑ, ΟΠΩΣ ΤΟΝΙΖΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΒΑΓΕΝΑ, ΟΙ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΣΤΑ ΣΛΟΛΕΊΑ ΜΑΣ.
ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΡΆΤΟΣ ΩΣ ΚΑΘ ΥΛΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΈΣ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΛΟΓΩ «ΧΡΕΟΥΣ» ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ, ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΟΥ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΣΣΩΡΕΥΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΚΡΥΒΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ.
Η ΚΥΡΙΑ ΒΑΓΕΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΟΠΟΥ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΣΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΤΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΛΕΤΟ ΖΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.


ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ» ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΛΛΑ ΣΤΑΣΙΝΟΥ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΒΑΓΕΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6993013015


Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ - ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40  ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.


Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
____________________________________________________________________________






___________________________________________________________________________________________________
Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΙΣΑΤΙΔΟΣ
4ο ΧΛΜ Ε.Ο. ΠΥΡΓΟΥ - ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑ
ΤΗΛ: 26210 45035
KIN: 6907006450 - 6945884948
email: e.sy.pisatidos@gmail.com

Η ΜΟΝΑΔΑ Ι ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

https://www.aitherikigrafi.gr/monada-i-dimiourgia-ellanion-arithmon
ΕΧΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ, ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ Ι, ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ, ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ, ΤΡΙΓΩΝΗ, ΡΟΜΒΟΥ, Η ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΔΥΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΟΠΩΣ ΚΥΚΛΟΥ ΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ, ΤΡΙΓΩΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗΣ, ΡΟΜΒΟΥ ΜΕ ΚΥΚΛΙΚΗΣ Κ.Ο.Κ.).
ΟΛΑ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΧΗΜΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ Η ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΓΡΑΦΗΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΑΥΤΗΝΤΟ ΕΝΑ ΙΤΟ Ι ΙΩΤΑ.
ΟΛΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ Ι. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΧΗΜΑ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΓΡΑΦΗΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΡΙΘΜΟ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ, ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΩΜΕΓΑ.
ΟΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΞΟΥΝ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΣ. ΟΙ ΔΟΛΙΟΙ, ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΩΔΙΚΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΚΟΣΜΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΜΗ, ΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΙΚΟ ΒΙΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ.
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΟΛΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ.



 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:











-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



<< ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ>>
<< Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΤΟΥ ΓΝΩΘΙ Σ΄ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ>>.

1) ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ ΔΥΟ ΝΟΜΟΙ 
2) ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ 600 ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΙΩΝ https://www.youtube.com/watch?v=y294h...
3) ΟΙ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ https://www.youtube.com/watch?v=8vyJk...

ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕ ΤΑ ΤΩΡΑ ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΗΛ:2168009810 ΚΙΝ: 6909969698
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
____________________________________________________________________________






___________________________________________________________________________________________________
Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΙΣΑΤΙΔΟΣ
4ο ΧΛΜ Ε.Ο. ΠΥΡΓΟΥ - ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑ
ΤΗΛ: 26210 45035
KIN: 6907006450 - 6945884948
email: e.sy.pisatidos@gmail.com