Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ “STREAMΑΔΙΑ” 15/01/2021.
Η ΑΠ 400/2020, κατ’ αρχήν, έκρινε ότι, το στοιχείο του δόλου μπορεί να συντρέχει, όχι μόνο πριν, αλλά και μετά την ανάληψη της οφειλής, ήτοι ακόμη και μεταγενέστερα της συνομολόγησης της πιστωτικής σύμβασης, με αποτέλεσμα, έτσι, οι Δανειολήπτες, να βρίσκονται πλέον αντιμέτωποι, εκτός όλων των άλλων, και με το νομολογιακό εφεύρημα του Μεταχρονολογημένου Δόλου.
Έτσι, κάθε αόριστη και, κυριολεκτικά στον αέρα, ένσταση δόλου που θα καταθέτουν εφεξής οι τράπεζες, θα γίνεται πλέον πολύ πιο εύκολα δεκτή στα Δικαστήρια, ακόμη και χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία, αφού, κατά την ΑΠ 400/2020, ο δόλος του Δανειολήπτη περιορίζεται στην πρόθεση του και μόνο, δηλαδή σε ένα υποκειμενικό μόνο στοιχείο, χωρίς την ανάγκη προσθήκης και των αντικειμενικών στοιχείων που απαιτούνται για την στοιχειοθέτησή του.
ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΔΟΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ:
Το βασικό στοιχείο για να κριθεί ο δόλος είναι αν μπορούσε ο Δανειολήπτης να αντιληφθεί ότι, με τα δάνεια που λάμβανε, θα ξεπερνούσε τις οικονομικές του δυνατότητες και τελικά δεν θα μπορούσε να τα εξυπηρετήσει, χωρίς πλέον να χρειάζεται, οι τράπεζες, να παρουσιάζουν τα στοιχεία εκείνα που τεκμηριώνουν την ύπαρξη του δόλου.
ΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΕ; ΜΑ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΙΝ ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΔΑΝΕΙΟ;
ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΔΟΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΦΕΙΛΕΤΗ.
ΟΣΤΩΣΟ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ 10ΕΤΙΑ ΜΑΥΡΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ 33% ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΕΗ ΝΕΡΟ, ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ,
ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΥΤΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ΔΟΛΙΟΥΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΣΑΓΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΝΟΜΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ.
ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ Κ.ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΒΓΗΚΕ ΑΘΩΟΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΦΕΥΡΕΘΗΚΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΠΑΤΗΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2012 ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΑΙΟ-ΙΟΥΝΙΟ 2014 ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΟΥ ΤΩΝ 100ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ Τ.Χ.Σ. ΤΟΝ ΑΘΩΩΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΡΟΣΦΟΡΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΠΑΤΗΣ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2012 ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΩΝ 600ΔΙΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟΝ ΤΟΚΟ 0.5 ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ; Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ Η ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ;
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΔΕΣΜΙΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΟΛΙΟΙ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ.
ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΟΛΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ , ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ….;
ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΚΗΡΥΞ ΧΑΝΙΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΕΔΩ;
ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ 4475/2017.
- Το πρώτο εδάφιο της παρ. 7 του άρθρου 7 του ν. 3023/2002, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 5 του ν. 4304/2014 και με την παρ. 5 του άρθρου 39 του ν. 4472/2017, αντικαθίσταται ως εξής:
«Απαγορεύεται η χορήγηση δανείων από τις τράπεζες προς τους δικαιούχους κρατικής χρηματοδότησης της περίπτωσης β’ της παραγράφου 1 του άρθρου 1, εφόσον, προς εξασφάλιση των δανείων αυτών, εκχωρείται ή ενεχυριάζεται είτε η κρατική χρηματοδότηση που αφορά σε οικονομικό έτος μεταγενέστερο του έτους χορήγησης του δανείου είτε ποσοστό της κρατικής χρηματοδότησης που υπερβαίνει το 50% της ετήσιας χρηματοδότησης του δικαιούχου.»
ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΣΟ ΔΙΣ. 328 ΕΚ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ 340 ΕΚΑΤ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ…
ΕΔΩ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΜΕ.
Ο τρόπος οργάνωσης και οικονοµικής λειτουργίας των επιχειρήσεων ΜΜΕ στη χώρα µας συντέλεσε ώστε πολλές από αυτές να δανειοδοτηθούν αθρόα από το σύνολο του τραπεζικού συστήµατος, κατά κανόνα χωρίς τις αναγκαίες εγγυήσεις και εξασφαλίσεις, µε αποτέλεσµα σήµερα να οφείλουν από δάνεια περισσότερα από 1,3 δίς ευρώ, που στην πλειοψηφία τους κρίνονται δανεικά και αγύριστα. Η πορεία δανεισµού τους, µάλιστα, ερχόταν σε πλήρη αντίθεση µε τη βαθµιαία συρρίκνωση των εσόδων, την πτώση της τηλεθέασης, τη µείωση της διαφηµιστικής δαπάνης, γενικά µε την σε όλα τα επίπεδα χειροτέρευση της οικονοµικής τους θέσης.
- ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΜΕ 3.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύµφωνα µε τις καταθέσεις των Διευθυνόντων Συµβούλων των Τραπεζών, η συνολική έκθεση που έχουν οι Τράπεζες σε ΜΜΕ παρατίθεται παρακάτω: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΣΟ ΔΑΝΕΙΩΝ ΣΕ ΜΜΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΚΑΛΥΠΤΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ
ΕΘΝΙΚΗ 430.000.000€ 227.000.000€ 45%
EUROBANK* 85.000.000€ 19,2%
ALPHA 311.000.000€ 160.000.000€ 50%
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 432.000.000€ 194.000.000€ 29% 47%
ATTICA 12.600.000€
ΣΥΝΟΛΟ 1.270.000.000€
ΕΔΩ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ..
3.6. ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΜΕ
3.6.1. ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 1. Τα δάνεια της ΕΤΕ προς ΜΜΕ ανέρχονται στα 430.000.000€ και κατά ποσοστό 65% είναι ακάλυπτα. Αν και ποσοστό πάνω από το 50% των δανείων αυτών είναι καθ’ οµολογίαν µη ενήµερα δεν τα έθεταν σε καθυστέρηση όπως είχαν υποχρέωση εκ του νόµου, αντίθετα η ΕΤΕ προέβαινε σε νέες (ανα)χρηµατοδοτήσεις τόκων, δίνονταν παρατάσεις στις λήξεις, γίνονταν αναδιαρθρώσεις, ώστε ποτέ να µην καθίστανται µη ενήµερα και να µην καταγγέλλονται οι σχετικές δανεικές τους συµβάσεις.
Το φαινόµενο ειδικά για τα ΜΜΕ µπορεί να χαρακτηριστεί «συστηµατικό», που επέβαλε την παρέµβαση του εποπτικού µηχανισµού της ΤτΕ, που αδράνησε.
- Η τράπεζα χρηµατοδοτούσε επιχειρήσεις ΜΜΕ για την κάλυψη οφειλών από δόσεις τόκων, αν και αυτό δεν επιτρέπεται. Όλα τα δάνεια προς ΜΜΕ µετά το 2010 δίνονταν και για αναχρηµατοδότηση τόκων, κάτι που ρητά απαγορεύεται από τη διάταξη του άρθρου 88 ν. 3601/2007 και άρθρου 150 ν.4261/2014. Οπότε για όλα τα δάνεια που δόθηκαν για, ή και για αναχρηµατοδότηση τόκων είναι µη νόµιµα και αυτό µπορεί να στοιχειοθετήσει το αδίκηµα της απιστίας σε βάρος της τράπεζας.
ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 2 ΝΟΜΟΙ;
ΝΟΜΟΣ 3601/2007 ΑΡΘΡΟ 88
`Αρθρο 88 Εκτοκισμός δανείων ή λοιπών πιστώσεων
- Τα πιστωτικά ιδρύματα που εδρεύουν στην Ελλάδα υποχρεούνται να παύουν τη λογιστικοποίηση των τόκων των δανείων ή λοιπών πιστώσεων που χορηγούν, υπό οποιαδήποτε μορφή, περιλαμβανομένων των απαιτήσεων από χρηματοδοτικές μισθώσεις με βάση το Ν. 1665/1986 (ΦΕΚ 194 Α΄), μετά τη συμπλήρωση χρονικού διαστήματος κατά το οποίο λογισθέντες τόκοι επί των δανείων ή λοιπών πιστώσεων αυτών παραμένουν ανείσπρακτοι και το οποίο δεν μπορεί να υπερβαίνει τους έξι (6) μήνες προκειμένου περί οφειλών από δάνεια προς φυσικά πρόσωπα που εξασφαλίζονται πλήρως με ακίνητα και τους τρεις (3) μήνες προκειμένου για οφειλές από λοιπές πιστοδοτήσεις. Μετά την πάροδο του ως άνω διαστήματος επιτρέπεται μόνο ο εξωλογιστικός προσδιορισμός των τόκων, περιλαμβανομένων και των τυχόν τόκων υπερημερίας και εξ ανατοκισμού όπου επιτρέπεται, οι οποίοι θα λογιστικοποιούνται όταν και εφόσον εισπράττονται. Ειδικά προκειμένου περί δανείων ή λοιπών πιστώσεων με τη μορφή αλληλόχρεων λογαριασμών, εφόσον οι λογιζόμενοι και μη εισπραττόμενοι τόκοι προσαυξάνουν τα χρεωστικά υπόλοιπα των λογαριασμών, θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ισόποση πίστωση των λογαριασμών αυτών εντός του τριμήνου που έπεται της ημερομηνίας λογισμού των τόκων προκειμένου να μην παύσει ο εκτοκισμός των δανείων ή λοιπών πιστώσεων.
- Απαγορεύεται σε πιστωτικό ίδρυμα της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου να χορηγεί νέα δάνεια για την πληρωμή οφειλόμενων σε αυτό ληξιπρόθεσμων τόκων με αποτέλεσμα την αναστολή εφαρμογής της διάταξης της εν λόγω παραγράφου, καθώς και να προβαίνει σε ρύθμιση οφειλών ισοδύναμου αποτελέσματος εκτός εάν πρόκειται για σύμβαση γενικότερης ρύθμισης οφειλών του δανειολήπτη, που θα στηρίζεται σε εμπεριστατωμένη μελέτη από το πιστωτικό ίδρυμα της δυνατότητας εξυπηρέτησης των ρυθμιζόμενων οφειλών με βάση συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Απαγορεύεται επίσης στα πιστωτικά ιδρύματα που εδρεύουν στην Ελλάδα η κεφαλαιοποίηση τόκων, που δεν προβλέπεται σε αρχική δανειακή σύμβαση μεσομα-κροπρόθεσμης χρηματοδότησης ή σε σύμβαση γενικότερης ρύθμισης οφειλών, κατά το αμέσως προηγούμενο εδάφιο.
- Εξουσιοδοτείται η Τράπεζα της Ελλάδος να παρέχει διευκρινιστικές οδηγίες για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.
- Οι διατάξεις των παραγράφων 1, 2 και 3 δεν επηρεάζουν τη σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα για τα πιστωτικά ιδρύματα.
ΝΟΜΟΣ 4261/2014 ΑΡΘΡΟ 150
- Τα πιστωτικά ιδρύματα που εδρεύουν στην Ελλάδα υποχρεούνται να παύουν τη λογιστικοποίηση των τόκων των δανείων ή λοιπών πιστώσεων που χορηγούν, υπό οποιαδήποτε μορφή, περιλαμβανομένων των απαιτήσεων από χρηματοδοτικές μισθώσεις με βάση το ν. 1665/1986 (Α’ 194), μετά τη συμπλήρωση χρονικού διαστήματος κατά το οποίο λογισθέντες τόκοι επί των δανείων ή λοιπών πιστώσεων αυτών παραμένουν ανείσπρακτοι και το οποίο δεν μπορεί να υπερβαίνει τους έξι (6) μήνες προκειμένου περί οφειλών από δάνεια προς φυσικά πρόσωπα που εξασφαλίζονται πλήρως με ακίνητα και τους τρεις (3) μήνες προκειμένου για οφειλές από λοιπές πιστοδοτήσεις. Μετά την πάροδο του ως άνω διαστήματος επιτρέπεται μόνο ο εξωλογιστικός προσδιορισμός των τόκων, περιλαμβανομένων και των τυχόν τόκων υπερημερίας και εξ ανατοκισμού όπου επιτρέπεται, οι οποίοι θα λογιστικοποιούνται όταν και εφόσον εισπράττονται. Ειδικά προκειμένου περί δανείων ή λοιπών πιστώσεων με τη μορφή αλληλόχρεων λογαριασμών, εφόσον οι λογιζόμενοι και μη εισπραττόμενοι τόκοι προσαυξάνουν τα χρεωστικά υπόλοιπα των λογαριασμών, θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ισόποση πίστωση των λογαριασμών αυτών εντός του τριμήνου που έπεται της ημερομηνίας λογισμού των τόκων προκειμένου να μην παύσει ο εκτοκισμός των δανείων ή λοιπών πιστώσεων.
- Απαγορεύεται σε πιστωτικό ίδρυμα της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου να χορηγεί νέα δάνεια για την πληρωμή οφειλόμενων σε αυτό ληξιπρόθεσμων τόκων με αποτέλεσμα την αναστολή εφαρμογής της διάταξης της εν λόγω παραγράφου, καθώς και να προβαίνει σε ρύθμιση οφειλών ισοδύναμου αποτελέσματος εκτός εάν πρόκειται για σύμβαση γενικότερης ρύθμισης οφειλών του δανειολήπτη, που θα στηρίζεται σε εμπεριστατωμένη μελέτη από το πιστωτικό ίδρυμα της δυνατότητας εξυπηρέτησης των ρυθμιζόμενων οφειλών με βάση συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Απαγορεύεται επίσης στα πιστωτικά ιδρύματα που εδρεύουν στην Ελλάδα η κεφαλαιοποίηση τόκων, που δεν προβλέπεται σε αρχική δανειακή σύμβαση μεσομακροπρόθεσμης χρηματοδότησης ή σε σύμβαση γενικότερης ρύθμισης οφειλών, κατά το αμέσως προηγούμενο εδάφιο.
- Εξουσιοδοτείται η Τράπεζα της Ελλάδος να παρέχει διευκρινιστικές οδηγίες για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.
- Οι διατάξεις των παραγράφων 1, 2 και 3 του παρόντος άρθρου δεν επηρεάζουν τη σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα για τα πιστωτικά ιδρύματα.
ΑΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
ΤΩΡΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ;
ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ….
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ (ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΣΟΥ)
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ “ΛΟΥΜΠΑ” ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΙΔΙΩΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΜΑΣ ΧΩΡΑΣ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΜΑΣ. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ…. ΔΙΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ… ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ… ΔΙΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ… ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ… ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΦΕΚ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 200 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΟΥ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΥΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΙΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ( ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 12 ΑΞΙΩΝ 18 ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ – ΔΗΜΟΤΗ.
ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ – ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΚΑΙ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ ΑΠΟΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ.
ΔΕΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ – ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου